Шість способів побудувати свій нетворкінг

Шесть способов построить свой нетворкинг

Хороша мережа комунікацій — один з ключових моментів в побудові кар’єри. У сучасному світі вважається абсолютно нормальним надіслати запит на додавання в друзі в LinkedIn або Facebook, але віртуальне взаємодія поки що поступається спілкування тет-а-тет. Тому набагато ефективніше буде обзавестися контактами на профільних конференціях і заходах.

І в цьому випадку:

Дізнайтеся, хто буде присутнім на заході

Джейн Санлі, СЕО Purple Cubed і автор книги «it’s Never OK to Kiss the Interviewer» радить вибирати ті події, які стратегічно важливі для вас у досягненні поставлених цілей: «Якщо ви хочете розширити свій нетворкінг, захід змішаного типу, де передбачається спілкування з аудиторією буде краще, ніж просто презентація з певним числом спікерів. Постарайтеся заздалегідь дізнатися, хто буде запрошений, щоб зрозуміти, з ким би ви хотіли познайомитися, і знайдіть про цих людей корисну інформацію, яка стане в нагоді вам для підтримки розмови».

Більше слухайте

І менше говоріть самі. Коли вас хтось питає про вашій кар’єрі, можна надовго загрузнути в розмові про себе. Замість цього, постарайтеся зосередитися на тому людину, яка вас цікавить. Задавайте питання, що зачіпають інтереси вашого співрозмовника.

Використовуйте унікальний підхід

Кріс Рубай, президент і засновник Ruby Media Group, пропонує наступні типи питань для початку знайомства:

— Над чим ви зараз працюєте?

— Ви стежили за історією (компанії/актуальними новинами в галузі)?

— Ви вперше на цьому заході? Що думаєте про нього?

— Що нині є пріоритетом у вашій роботі?

На захід треба приходити завжди підготовленим, маючи в своєму арсеналі кілька таких вступних питань.

Знайдіть підтримку

Часом людям, а особливо інтровертам, дуже складно завести розмову в новій компанії. Один із способів почувати себе більш впевнено — запросити на захід приятеля чи знайомого колегу, який би міг надати вам підтримку в колі незнайомців.

Сфокусуйтеся на якості, а не на кількості

Деякі люди вважають, що головна мета подібних заходів — обмінятися візитками як можна з великим числом гостей. Замість того, щоб зібрати візитні картки «на всяк випадок», краще плідно провести час за бесідою з тими людьми, хто дійсно представляє для вас інтерес. Джейн Санлі рекомендує обмінюватися візитними картками тільки з ними: «Після цього напишіть або зателефонуйте цим людям, щоб нагадати про себе».

Підтримуйте зв’язок

Після заходу ви можете написати листа на електронну пошту або розіслати запити на додавання в друзі LinkedIn. Але щоб ваше взаємодія стало довгостроковим, нагадайте людям, про що ви з ними говорили, і запропонуйте продовжити бесіду. А щоб більше дізнатися про інтереси людини, його життя, можна попросити його дати контакти в інших соціальних мережах, якщо це доречно.

Джерело: businessnewsdaily.com

Читайте також: Чотири причини, чому вам варто публікуватися на LinkedIn

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

*

code