#ChangeDestiny: Не відмовляйтеся від своєї мрії

Японський бренд косметики SK-II представив новий ролик з серії #ChangeDestiny, присвяченій проблемам, з якими стикаються сучасні жінки.
Відео було натхненне опитуванням, яке провели P & G серед 5 тисяч жінок по всьому світу. Виявилося, що в Японії понад 80 % жінок змушені відмовитися від того, про що мріяли в дитинстві, і не задоволені своїм нинішнім життям. Згідно з відео, головні перешкоди, з якими стикаються жінки, — дискримінація на роботі, необхідність відповідати очікуванням сім’ї і суспільства, відсутність віри в себе, якому сприяють критичні зауваження від близьких.
Представники SK-II вирішили провести експеримент, який надихнув би жінок слідувати за їх мріями: для цього героїням ролика запропонували поговорити з психологом. Але виявилося, що насправді їх «консультували» діти дошкільного віку, щиро вважають, що будь-яка мрія може здійснитися.