8 золотих правил, як зробити навчання для дитини цікавим

8 золотых правил, как сделать обучение для ребенка интересным

Лейла Алієва, побувавши на майстер-класі американського диригента і педагога Констанції Фортунато в рамках (не) конференції EdCamp Ukraine, поділилася головними принципами, які допоможуть зробити навчання легким і захоплюючим процесом.

Питання не в тому, чи можуть діти вивчити матеріал за короткий час. Діти геніальні. Питання лише в тому, чи зможу я їх навчити? Моє завдання-знайти підхід.

Коли дитина говорить: «Я не вмію, я не можу, я не знаю, як співати…», я відповідаю: «Окей! Я можу. Я вмію. Я допоможу».

Я знімаю з дитини тиск, відповідальність.

Універсальні принципи проведення уроку

1. Бути підготовленим. Досконало володіти матеріалом. Я завжди знаю, що я роблю, точно знаю матеріал.

2. Щоб створити позитивну середу, посміхайтеся. Це так просто працює. Посмішка ваших учнів — критерій того, що ви дійте вірно.

3. Використовуйте запрошують фрази: я допоможу вам, приєднуйтесь до мене, давайте спробуємо.

4. Правило перших шести хвилин. Перші шість хвилин найважливіше час уроку. Навіть якщо урок триває 45 хвилин, використовуйте перші шість хвилин. Для формування радісного простору. Мотивація — гравітація. Якщо вона не працює на нас, вона працює проти нас. Коли я йду на урок, я розглядаю його як кілька репетицій за шість хвилин. Коли я знаю, про шість хвилин, я перемикаю увагу і використовую сім інтелектів.

5. Коли ви готуєтеся до заняття, ви знайомитеся, заздалегідь розуміючи складнощі, які можуть виникнути і готуєте «мости» продумуючи заздалегідь. Не вийде так, значить, по-іншому.

6. З’єднання інтелек — опора вчителя. Я не турбуюся, якщо дитина щось не робить відразу, я рухаюся вперед і розумію, що для нього потрібен інший підхід і я його шукаю. Це моя відповідальність і для мене це серйозно.

7. Перевіряйте кожен микроурок задоволеність своїх учнів, створюючи радість через посмішки і взаємодія.

8. Мисліть ширше. Дослідники довели, що ділянка мозку, що відповідає за радість, можна розвивати за допомогою взаємодії з різними позитивними людьми. Отримуючи радість, ми зміцнюємося.

Використовуйте всі сім інтелектів

1. Вербальний (через слова)

2. Логіка (цифри, факти)

3. Просторовий-візуальний (образи)

4. Музичний (звуки)

5. Кінестетичний (рух)

6. Соціальний (контакти)

7. Внутрішній (відчуття, почуття)

Дивіться на освіту очима дитини. Тоді діти будуть хотіти вчитися і бігти до знань. Немає переможців і переможених, коли ми вчимо дітей, ми поза конкуренцією, ми створюємо сім’ю.

Читайте також: Як розгледіти в дитині музичний талант

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

*

code