Міфи про тридцятирічних

Мифы о тридцатилетних

Здається, про теорії покоління сьогодні стільки написано, що мало чого можна здивуватися. Особливо роботодавці щиро вірять у те, що до кінця розкусили своїх співробітників — представників покоління Міленіум або, як їх ще називають, «ігрек» ( народжені в 1980-1990рр.). І все ж усталену думку про це покоління не завжди є вірним, про що свідчать останні дослідження.

Минулого місяця Університет Бентлі (США) сповістив про результати свого опитування, в якому взяли участь більше тисячі молодих людей у віці від 18 до 34 років. З’ясувавши ставлення представників цього покоління до кар’єри і своїй роботі , виявилося, що їх потреби і бажання не завжди співпадають зі стереотипним уявленням їх роботодавців. А враховуючи, що до 2025 року представники покоління Міленіуму становитимуть 75% робочої сили по всьому світу, вже сьогодні потрібно звертати на це увагу.

Отже, які ж укорінені розвінчали міфи вчені про покоління Міленіум?

Вони воліють віртуальне спілкування

Так, «ігреки» люблять свої смартфони і чудово розбираються в численних платформах для спілкування і соціальних мережах. Але як показало дослідження, більше половини респондентів намагаються по можливості спілкуватися з людиною особисто. Тільки 14 % обрали текстову листування як найбільш зручний спосіб спілкування, а 19% — листа по електронній пошті.

Вони не визнають професійну лояльність

У покоління Міленіуму склалася репутація людей, схильних змінювати своє місце роботи кожні пару років. Відповідно до цього стереотипу, до 40 років у «ігрек» в резюме повинно бути не менше дюжини записів про роботу у різних компаніях. Але більшість з них зовсім не згодні з цим твердженням. 80% представників цього покоління вірять, що за все своє трудове життя вони змінять максимум чотири або п’ять компаній.

Вони хочуть швидко піднятися по кар’єрних сходах, не докладаючи зусиль

Мабуть, самий популярний міф про «игреках» те, що вони ледачі, хочуть все і відразу, при цьому толком нічого не роблячи. 50% респондентів визнали, що із-за відсутності досвіду вони не були готові до свого першого робочого місця, але це зовсім не означало, що вони не намагалися адаптуватися до трудових умов. По правді кажучи, у більшості представників покоління немає амбіцій пройти шлях по кар’єрних сходах і зайняти керівні посади в компанії. 66% респондентів самі хочуть почати вести свій власний бізнес, а це означає, що «ігреки» готові нести відповідальність і бути відданим своїй справі, що важко зіставити з лінню і відсутністю бажання працювати.

За матеріалами: businessnewsdaily.com

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

*

code