8 хороших якостей, з-за яких начальники нас не люблять

8 хороших качеств, из-за которых начальники нас не любят

Ви помічали, що практично завжди у колективі, крім явного лідера, є так званий «сірий кардинал»? До нього йдуть за порадою, якщо бос зайнятий. Він завжди прикриє і допоможе виправити недоліки в роботі. Він душа компанії. Саме йому ви скаржитеся на свого начальника, а начальник, у свою чергу, бачить у ньому конкурента. А ви замислювалися над тим, що робить цих людей винятковими?.. У нас є вісім відповідей на це питання.

1. Вони здатні діяти всупереч посадовим інструкціям

Проявити ініціативу, прийняти вольове рішення, навіть якщо воно не популярно, не слідувати стереотипам – на це здатні істинно талановиті люди, що вміють мислити креативно. Вони вміють правильно розставляти пріоритети, адаптуватися до будь-яких умов, знайти вихід з будь-якої форс-мажорній ситуації. Головне для них – результат, навіть якщо їм доводиться порушувати правила.

2. Вони можуть бути різними

Підбадьорити, розвеселити, накричати, ввічливо попросити або наказати, якщо необхідно – це про них. Приховані лідери вміють бути різними. З боку вони здаються ексцентричними і навіть трохи дивними, але в хорошому сенсі слова. Приміряючи всі ці ролі, вони знаходять потрібні підходи до різним людям.

3. Вони вміють втихомирити своє его

При стресовій ситуації, «сірий кардинал» не стане тягнути на себе ковдру. Для забезпечення злагодженої роботи команди, він, засукавши рукави, візьметься за будь-яку рутину. Він не буде кричати, що він головний і тому нічого робити не буде, а лише командувати. Саме з цієї причини такої людини завжди можна спертися.

4. Вони хвалять інших при всіх

Виняткові співробітники завжди щиро хвалять своїх колег – у відкриту, і перед керівником теж. Вони здатні оцінити досягнення інших і промовчати про своїх власних.

5. Вони вирішують проблеми в приватному порядку

Вони не стануть скаржитися начальству, а вже тим більше ябедничати. Прихований лідер воліє вирішувати проблеми особисто – віч-на-віч і не надавати розголосу. Якщо він не зумів досягти консенсусу, тільки тоді він може звернутися за допомогою до боса, привівши за руку незговірливого колегу в його кабінет.

6. Вони задають питання, коли інші мовчать

Деякі співробітники не наважуються говорити на зустрічах. Деякі з них навіть не наважуються озвучувати свої думки начальнику особисто. Виняткові співробітники ніколи не бояться задавати «незручні» питання, а вже тим більше – отримувати відповіді на них.

7. Вони амбіційні

І тому завжди намагаються продемонструвати свій професіоналізм по максимуму. Вони повинні бути першими і кращими. Недолік освіти вони компенсують досвідом, відсутність досвіду – працьовитістю і т. п.

8. Вони — новатори

Хороші співробітники слідують графіку і правилами робочих процесів. Дуже хороші працівники вносять позитивні корективи в графіки і правила робочих процесів. Виняткові співробітники… винаходять їх!

Джерело: inc.com

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

*

code