Dream Team: П’ять екстра-способів знайти і найняти кращих

Оксана Вогнева, Director, Recruiting & ER Miratech
Отже, завдання: залучити і найняти високоефективних фахівців. Створити команду.
Очікуваний результат: команда здатна на виконання поставлених завдань в потрібні терміни в потрібному обсязі і потрібної якості.
Особливості: потрібно на «вчора»
Використовуйте власний професійний бренд
Якщо ви керівник середньої і вищої ланки компанії, є фахівцем у своєму напрямку – звичка писати пару постів на професійну тему в тиждень — повинна стати вашою основною, як і «випити чашечку чаюкави з ранку». Правильний, грамотно побудований особистий бренд допоможе вам у багатьох ситуаціях, а «ім’я на слуху» на професійному ринку підвищує вашу особисту вартість і як співробітника (найманого працівника), і як керівника. Люди часто прагнуть працювати з «гуру», харизматиками і ідейними. Запишіться терміново на найближчий захід по вашій специфіку в якості спікера або як спонсор заходу, і в що б то ні стало анонсируйте широкої аудиторії інформацію, що шукаєте персонал. Вб’єте двох зайців одразу: і себе покажете, і людей на ділі побачите.
Соціальні мережі типу Facebook
Якщо п. 1 – для вас щось нове та «на перспективу», скористайся працями колег. Знайдіть пару знайомих, друзів з вашої ж сфери. Потрудіться перегорнути коментарі людей під професійними постами і сміливо з ними ж контактуйте: є велика ймовірність знайти нестандартно мислячий талант.
Ділові соціальні мережі типу LinkedIn
Знайдіть тих, хто розглядає пропозиції, і зустріньтеся з ними. Знайдіть групи, в яких перебувають потенційні кандидати на посаду та попрацюйте з ними: можете написати короткий пост про те, кого шукаєте, можете самі подивитися, хто і як коментує пости інших професіоналів.
Знайдіть і йдіть в «кандидатське» місце
Вам потрібен сейлз? Багато сейлзів? Ідіть на виставку і дивіться, як хлопці працюють в «полі». Візьміть візитки – далі справа техніки. Вам потрібні офіціанти – сходіть на каву в пару ресторанів. Высмотрите кращих. І так далі.
Навчальні заклади
Врятують, якщо ви шукаєте якихось особливих фахівців (інженер-теплоенергетик, агроном по засобам захисту рослин тощо). В університеті, при правильно побудованій комунікації, вам підкажуть всіх кращих і здатних топ-випускників останніх ХХ років.
Додатково: розміщуйте вакансії на сайтах з працевлаштування, але обов’язково чітко вказуйте, кого саме ви шукайте. І визначитеся з критеріями оцінки – на самому справ,і це не менш важливий момент, ніж сам пошук. Удачі вам!
Читайте також: Людський фактор: 4 основних психотипу співробітників
Хочете дізнатися більше про сучасне управління талантами та рекрутингу?
17 березня на першому Напевно HR Марафоні своїми лайфхаками, спостереженнями і знаннями поділяться кращі HR-профі країни, в числі яких з темою «5 лайфхаков рекрутера зі стажем» виступить і Оксана Вогнева.
Вартість квитків демократична: 800 грн.
Програма і всі подробиці – тут.