Мер Лондона Садок Хан заборонить сексистську рекламу в громадському транспорті

Новий мер Лондона Садок Хан наклав табу на рекламу, яка може змусити комплексувати людей з приводу своєї фігури.
«Бодишейминг» — нетерпимість стосовно людей нестандартної комплекції, а також нав’язування нереалістичних і нездорових стандартів краси повинні бути повністю виключені з усіх рекламних матеріалів, отримують погодження для розміщення в лондонській підземці, — з такою заявою виступив мер столиці Садок Хан. Ще в процесі передвиборної кампанії він пообіцяв лондонцям, що неетична реклама, зразок постерів «Beach body ready» не буде отримувати дозволи на розміщення на рекламних конструкціях метрополітену: «Як батько двох дочок-підлітків, я вкрай стурбований рекламою, яка може принизити людей, особливо жінок. Саме час припинити це. Ніхто не повинен відчувати тиск ззовні, поки їде на метро або автобусі. І я хочу, щоб рекламна індустрія чітко зрозуміла мій меседж».
Своєю заявою Хан дав зрозуміти представникам модної індустрії, що якщо в планах рекламної кампанії передбачено охоплення багатомільйонної аудиторії лондонської підземки, їм доведеться переглянути стандарти звернень та візуальних образів.
Джерело: i-d.vice.com