Ніколи цього не робіть на роботі: 6 речей, які псують кар’єру

Никогда этого не делайте на работе: 6 вещей, портящих карьеру

Ви – відповідальна, працьовита, дотримує посадову інструкцію і невпинно наступна корпоративним правилам. Ну, просто діамант, а не співробітник! Однак вам ніяк не вдається домогтися підвищення, надбавки до зарплати або просто більш зручного офісного крісла. Вас постійно хтось випереджає. Його, а не вас, підвищують у посаді і дають кращий стілець зі столом, новеньким телефоном і комп’ютером на додачу. Чому так відбувається? Можливо, всьому провиною «шкідливі звички».

Щоб збудувати кар’єру, необхідно перестати робити такі речі.

Не змінюватися

Мінятися потрібно, бо це важливо. Технології, методики, тренди змінюються у світі щодня, і якщо ви хочете бути провідним фахівцем, потрібно бути в мейнстрімі. Обов’язково перевіряйте новини, що стосуються вашої сфери діяльності, читайте профільну літературу, відвідуйте тренінги, розвивайте свою ерудицію, цікавтеся як можна великою кількістю тем. Якщо ви ратуете за стабільність, то колеги будуть сприймати вас як людини лінивої, та застарілих поглядів.

Говорити «Не проблема!»

Замініть цю фразу на більш доброзичливу і выказывающую ентузіазм. Наприклад, говорите так, якщо вас попросять щось зробити: «Із задоволенням!». Коли ви говорите «так без проблем», люди сприймають сказане, як відмашку. Якщо формулювати фразу по-іншому, ви продемонструєте не тільки свою готовність допомогти, але й дасте зрозуміти, що робите це від чистого серця.

Мовчати

На зборах, мітингах, конференціях, обговореннях, при особистій розмові з керівником мовчати не варто. Висловлюйте свої думки, озвучуйте плани, вносьте пропозиції, задавайте питання. Не бійтеся виглядати безглуздою, дурною, неосвіченою. Це не так, тому що ваші співробітники не стануть думати про вас таким чином. Навпаки, колеги зрозуміють, що вам не все одно, що ви щиро цікавитеся перебігом справ, що ви вболіваєте за проект.

Обсужать і засуджувати

Не пліткуйте і не приймайте участі в подібного роду розмовах. Або просто йдете від людей, які обговорюють кого-небудь з колег, або припиняйте такі бесіди. Співробітники повинні знати, що ви людина чесна, готовий говорити відкрито. А ще ви покажете, що у вашій присутності обговорювати інших не варто.

Слідувати компетенції

Ніколи не відмовляйтеся виконувати завдання, яке, як ви вважаєте, поза вашої компетенції. Будьте завжди готові простягнути руку допомоги, взятися за доручення, яким би дивним/важких/нездійсненним воно вам не здавалося. Вийміть для себе урок, отримаєте новий досвід. І коли ви успішно впораєтеся з роботою, ви з гордістю зможете сказати собі: «Вау! Виявляється, я і таке можу!»

Говорити, що ненавидите свою роботу

У кожного з нас бувають важкі дні. Це зрозуміло. Але все одно, як би важко вам не було, ніколи не кляните роботу, боса, клієнтів, колег і все те ж горезвісне офісне крісло у своїх невдачах. І тим більше не робіть це на очах у всього колективу. Знаєте, що ще гірше поганої роботи? Відсутність роботи в принципі!

Джерело: inc.com

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

*

code