Сага про продукт

Сага о продукте
Олена Іванова
Автор

Олена Іванова

Агентство «HPPR»

співвласниця, директор

В PR-бізнесі (та й в будь-якому сервісному) є вибір: будувати справа і розвивати його, орієнтуючись на клієнт-сервіс або робити продукт. Якщо у мене стоїть вибір: відправити вчасно презентацію або відправити хорошу, я вибираю друге.

Сенс нашої роботи у тому, що ми створюємо відносини. У моєму агентстві ми створюємо відносини, розповідаючи історії людей, брендів, компаній. Ми намагаємося, наскільки це можливо, робити продукт, за який нам не соромно. А за хороший продукт завжди потрібно платити: термінами, бюджетом, командою. Наведу приклад. Якщо нам потрібно спізнитися, щоб бути впевненими в результаті, ми спізнимося. Можемо не влізти в бюджет, можемо змінити субпідрядника в середині шляху. І звичайно, я можу повідомити про це своїм клієнтам.

Для досягнення доброго результату у мене немає якихось обов’язкових і строгих процедур. Вимога до всіх співробітників по суті одне – задавати собі питання «а не г** я зараз зробив/роблю?». Хто зміг відповісти негативно, має можливість спізнюватися, піти в три відпустки підряд, вибирати проекти, над якими працювати, і так далі. Нездатні, як правило, просто не затримуються, їм не комфортно в такому середовищі.

В нашій роботі багато рутини, креативу і свята менше, ніж щоденної роботи з пресою, організаційних питань.

Щоб не загрузнути в рутині, я намагаюся іноді давати дівчаткам (історично склалося так, що колектив дівочий) роботу один одного.

Є, наприклад, менеджер по роботі зі ЗМІ. Вона робить цю роботу кожен день. Але, коли у нас є якийсь захід, вона підключається до проекту, щоб «вийти в поля», подивитися, що роблять інші, попрацювати з чеклистами, техсценарием та іншими райдерами .

Чому я вибираю продукт. Якщо зациклюватися тільки на сервісі, наш бізнес стає формальним і втрачається цінність, адже ми продаємо, по суті, повітря. І якщо ми над якістю цього «повітря» не будемо працювати, то особисто я втрачаю мотивацію. Тому між продуктом і сервісом на своєму місці я вибираю продукт.

Так і комунікацію свого агентства, і процеси, і усе на світі ми намагаємося будувати, виходячи з того, що ми, люди, можемо помилятися і бути перфекціоністами, і ми трішечки такі дурні . Мені хочеться, щоб наш бренд сприймали як людину з відомим характером, недосконалого, але з душею, веселого. Це все синхронізовано зі мною.

Річард Бренсон вважає, що потрібно робити ставку на сервіс. Як бачимо, у нього це виходить чудово. Стів Джобс ставив під главу кута продукт, і всі знають, що з цього вийшло. Я вважаю, що вибір є завжди, а правильний він тоді, коли твій.

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

*

code