Масові емейл-розсилки-перевірений метод залучення клієнтів

Використання електронної пошти для залучення уваги клієнта – перевірений спосіб повернути його розташування. Відмінна риса емейл-розсилки в тому, що вона не викликає роздратування, саме такі розсилки роблять тут http://email-rassylka.com/. Частими одержувачами електронних листів стають користувачі, які раніше встигли зробити покупки або оформили підписки на порталі. Саме вони стають цільовою аудиторією, яка може за допомогою ефектних повідомлень стати покупцями.

розсилки емейл

Який тип розсилок вибирати?

Масові емейл-розсилки-це повідомлення, які можуть носити різний характер. Багато чого буде залежати від змісту.

Листи-тригери

Це повідомлення, направлене на адресу користувача, який здійснював певні дії на порталі. Головна мета такого повідомлення-Це повернення, оформлення покупки або кошика, додаткова мотивація.

Тригерні листи можуть стати нагадуванням про закінчення акції, недооформленной кошику, невикористаної знижку та ін.

Повідомлення-привітання

Це листи, які автоматично відправляються Користувачеві після його згоди на оформлення підписки, отримання рекламних і листів-запрошень. Такі повідомлення відправляються також і після проходження процедури реєстрації. Не варто шкодувати вітальних листів, оскільки вони стають своєрідним стимулятором і сприяють підвищенню лояльності.

Нагадування про кинуті кошики

Якщо клієнт, Зайшовши в свій аккаунт, поклав товари в кошик, але до кінця так і не пройшов процедуру її оформлення, йому можна про це нагадати саме електронним повідомленням. Часто, отримавши такий емейл, потенційні покупці все ж повертаються до кинутих товарів.

Деактивація або реактивація облікового запису

Власникам різних ресурсів часто доводиться проводити «чистки» рядів клієнтів. Іноді досить відправити лист з проханням відновити або закрити аккаунт, щоб викликати зворотну клієнтську реакцію.

Вітальні розсилки

Створити повідомлення з привітаннями до Дня народження, ювілею підписки чи святкування якоїсь події – це важливий момент. Ніхто не хоче бути забутий, а масові емейл-розсилки дозволяють продемонструвати своє особливе ставлення до передплатника, клієнта, Користувача ресурсу.

Анонси і дайджести

Повернути увагу потенційного покупця зможуть також і анонсовані події. Новинні та інформаційні сайти часто використовують такий прийом, щоб нагадати про себе. Користуються ним же і торгові майданчики, які можуть анонсувати надходження товару або нової колекції.

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

*

code